NU FÅR DET VARA NOG!

Jag ställde mig på vågen i kväll... Det skulle jag inte ha gjort. :(


Det måste ske en ändring på det här.


Jag tänker inte avslöja vad vågen visade, jag känner till och med att säga det högt när jag är ensam inte ens går. Jag har lovat mig själv många gånger att det inte skulle gå så här långt. Känner verkligen hur mitt hjärta värker på grund av denna upptäckt.


Så därför lovar jag mig själv och alla andra att börja agera den hälso coachen som jag så gärna vill bli.


Från och med imorgon ska jag:

GÅ UPP KL: 07 VARJE DAG.

MORGON PROMENERA FÖRE FRUKOST.

ÄTA NYTTIGT FRUKTOST INNAN KL: 09.

GÖRA NÅGON SORTS TRÄNING INNOMHUS.

ÄTA EN NYTTIG LUNCH UTAN KOLHYDRATER KL 12.

GÅ EN PROMENAD EFTER MATEN.

ÄTA MIDDAG SENAST KL:18

PLUGGA RESTEN AV KVÄLLEN.

LÄGGA MIG TIDIGARE.


Ni kanske tycker att det här låter lite drastiskt. Men jag måste verkligen göra det här! SÅÅ illa är det!


För att visa hur allvarligt detta är ska ni följa med mig i denna förändring.  Varje dag då jag möter motstånd eller gör framsteg ska jag dokumentera det här på bloggen.


Nu har jag en väldigt bra anledning till att skriva igen!


Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test