Målet i sikte!

Hejsan svejsan.

Hur mår ni?


Jag mår relativt bra... inte förkyld eller nån huvudvärk eller så.. mest hjärnspöken som det brukar heta.


Som student är det inte alltid kul och lätt. Det är trist att ofta behöva sitta inne och plugga vid datorn när vädret bjuder på sol och knappt någon vind. Men man måste jhu. Just nu sitter jag mest och väntar på ett mejl från hjärt- och lungfonden... ska intervjua en expert om Astma.

Det är de jag tycker minst om med att plugga... att tvingas gå på studiebesök och göra intervjuer helt själv. Jag är ju inte blyg annars men det tar emot något så enormt när man måste för att få betyg... jag gör mitt bästa i alla fall. Det duger för mig.


Det är mycket som händer omkring mig som jag inte riktigt är nöjd med. Den enda lösningen till de verkar vara att bita ihop och inte glömma sitt mål! Mitt mål är ju den där fina broschen här nedtill som jag stolt kommer ta emot om bara några veckor!


Ibland får man lägga annat åt sidan och fokusera. Min älskade mamma är bra på att få mig att komma ihåg de.


Nu ska jag nog ta mig lite glass.. kanske skriver mer sen...


För er som missat så har jag återigen uppdaterat min bilddagbok med 40 bilder från påskfirandet!


Tjing så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test