Har ni saknat mig?

God dag!

Många har undrat om jag lagt ner bloggandet... men det är bara så att jag tagit mig en paus.


Eftersom att pluggandet är väldigt intensivt nu innan jag tar examen så går mycket tid och ork åt att prestera i den fronten, så allt annat har jag behövt strunta lite i. Ni förstår säkert.


Jag har ändå läst flitigt i alla andras bloggar, det gör jag varje gång jag startar min lilla dator. En höjdpunkt liksom.


Jag ska inte skriva mer nu, har lite mat att förbereda och sen ska jag nog ta mig en kopp kaffe till.


Senare idag kommer en annorlunda uppdatering om jag får till de jag har till ide. Men annars en vanlig som är så där jobbig att läsa. Bilddagboken ska uppdateras den med. Så ni vet vad jag gjort de senaste veckorna.


Ne dags att sätta lite fart!


Jag som liten!


Kommentarer
Postat av: Krizza

Söt bild. :)

2009-04-01 @ 19:41:22
URL: http://ladymystery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test