God Kväll...

Nu är jag här igen! Ligger faktiskt i sängen och känner mig pigg som få vid den här tiden.


Mamma och jag var som sagt på smink party och hade jätte kul! Jag köpte med mig lite hem.. blev ganska dyrt nästan 2000kr men det är det värt så bra som de här produkterna verkar vara. Jag är i alla fall hel nöjd!


Känner mig jätte fräsch o fin i fejjat efter allt gnuggande. Hehe.


Jag ska faktiskt själv hålla i ett sminkparty snart. Så kul! Vara värdinna o grejer!


Nu känner jag av tristessen ... måste det vara säng dags?


I morgon kommer älsklingen hem från Karlstad för gott! Det löste sig tillslut med omplacering så hädan efter kommer han hem på kvällarna efter att ha jobbat i Tranås! SÅÅÅ SKÖNT!


Jag för den delen pluggar på för fulla muggar, försöker hinna med så mycket jag kan. Men det går bra!


Nu ska jag hitta på nått annat ett tag...



God natt på er

Kommentarer
Postat av: jennie - MODEBLOGG

god natt:)



kram

2009-04-08 @ 23:26:02
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: k'

sminkparty. det var nåt annorlunda... :)

2009-04-08 @ 23:30:01
URL: http://stajligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test