DAG 1

Inatt sov jag inge bra alls! Jag tror klockan var 05 när jag kollade sist. Men jag vaknade ändå till klockan vid 07 imorse och drog mig i sängen till 08.


Eftersom att man tappar mer i vikt på morgonen innan frukost så drog jag bara i mig en stor kopp mynta te med citron för att vakna till. Efter det var det dags att ge sig iväg promenad till mammas jobb. Lagom avstånd och lugn gångväg dit så det var skönt.


Så det blev en rask promenad och några minuter jogging på väg dit, när jag kom fram satt vi i personal rummet och snackade lite. Efter en timma var jag iväg igen. Egentligen skulle det inte dröja så länge, men det var så roligt så jag tänkte inte mer på de.


Vägen hem blev en lugn promenad i solen! HELT UNDERBART!


Nu är jag i alla fall hemma igen och ska förbereda för middagen, så jag kan åka ner till stan och hälsa på Malin.( Min lunch hittills har varit en stor banan.)


Efteråt ska jag hem igen o hämta lite saker så jag kan skutta iväg till Andreas som kommer hem ikväll.


Bjuder på två vackra vår bilder som togs på promeixen!

Tjing!
 #Glömt ställa om klockan på kameran. Ta o plussa på en timma!#


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test